هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

96

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ

از خودم زدم ، شاید بیشتر از دو ساله که دارم از خودم میزنم و من نمیتونم خودخواه باشم ولی لازمه ی موفقیت های این دنیا خودخواهیه . من نمیخوام یه درویش مسلک یا یه عارف دینی باشم. موفقیت هایی که من میخوام این چیزا نیست.و باید بخاطرشون چشمات رو ببندی . روی همه چیز ! 


این چندروز فداکاری های وحشتناکی کردم که لازم بود.حداقل برای اینکه ثابت کنم از پس یه چیزایی برمیام. ولی از این لحظه به بعد مجبور نیستم. برام مهم نیست دیگه. اگه قرار بود چیزی ثابت شه تا الان ثابت شده بود ولی خب این جماعت نفهم ، انتظاری باید ازشون داشت؟نه !

زندگی رو باید جلو برد.هر جوری که شده...هر جوری .

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • هایجیا ...