هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

90

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

بعد از مدتی که اعتقادم رو نسبت به خیلی چیزا از دست دادم ، امروز متوجه شدم به چیزی برای آروم شدن خودم در شرایط استرس زا احتیاج دارم. و باید یه دست آویز آرامش دهنده پیدا کنم تا دیگه مثه امشب سرگردون و حیرون و ویلون ! وسط خیابون تند تند قدم نزنم و از استرس نفس تنگی نگیرم !


چرا آدمی اینقدر باید ضعیف و وابسته باشه؟ دوست داشتم قوی تر از این ها با مسائل برخورد میکردم. و متوجه شدم قوی تر بودن لزوما بی احساس تر بودن نیست ! 

همیشه فکر میکردم به کار گیری احساسات آدم رو ضعیف تر جلوه میدن اما الان فهمیدم که اصلا اینطور نیست. شاید حتی برعکسش درست تر باشه ! 

اوه شت ! احساسات گیر بیارم الان از کجا؟

  • ۹۶/۰۷/۰۵
  • هایجیا ...