هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

85

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

قشنگه که آدم آگاهانه اشتباه کنه....

واقعا قشنگه ....

این حس قشنگی ش توی افرادی بوجود میاد که همیشه منع شدن از اشتباه کردن.که فرصت تجربه بدست اوردن براشون قدغن شده بود.هستن آدمایی که بی چون و چرا میپذیرن و میترسن ولی من دختر الکی ترسیدن ها نبودم.من دختر فیلم بازی کردن ها نبودم . من دختر نفهمیده حرف زدن ها نبودم و حالا همه ی عقده های اون چند سال ...عقده های لذت اشتباه کردن ، عقده های به سمت بدبختی روانه شدن هجوم اوردن و حالا که نباید ، لذت میبرم از اشتباه کردن و آگاهانه خودمو بد بخت میکنم و نمیدونی دردش توی سینه م چقدر سخت تره....من نفهمی نکردم....نذاشتی که کنم....تو فرصت خوب زندگی کردنو به من ندادی بر خلاف تصورت....فرصت زندگی کردنو از من گرفتی!

  • ۹۶/۰۶/۳۱
  • هایجیا ...