هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

81

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

امروز نشستم و به حجم دل کندن هام نگاه کردم که چقدر عمیق و ترسناک به نظر میاد.

فاصله گرفتنم از کسی غیر ممکن بود...و حالا؟ حتی حوصله ی حرف زدن باهاشو ندارم !

اینکه خودمو گول نمیزنمو دوست دارم....اینکه یه لحظه هم حاضر به تحمیل خودم به کسی نیستم....

خصوصیت خوبی نیست ، فکر کردن مداوم به اینکه الان با این کارت خودتو به طرف تحمیل کردی....نه تنها خوب نیست بلکه افتضاحه و تبدیل میشید به من....یه موجودِ فراری از همه و متنفر از آدما....

اینکه مدام باید خواسته بشم....مدام باید کسی بگه بهم احتیاج داره وگرنه یجوری میرم که خودمو هم گم میکنم .

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • هایجیا ...