هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

76

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

دوباره دارم برمیگردم....به فلاکت !

و چقدر از زمانی که آدم انگیزه میگیره و در کسری از ثانیه انگیزه ش نابود و هیجانش رنگ میبازه فاصله ی کوتاهی هست.

اما این اخرین فرصت منه برای تغییر همیشگی این زندگی ! برای یه پایان خوش....

و حالا که جونی ندارم ، از کجا تقویت کنم ؟

من خودمو مجبور کردم ، به خودم گفتم زجر بکش ، سختی بکش ، چون حقته ، چون به اندازه کافی گند زدی ولی یجوری که خودم نفهمیدم خاموش شدم دوباره و از پا افتادم....

درست مثل عادت به هر روز سیگار کشیدنِ کسی که یه ماهه نکشیده و در طی دو سه روز ده تا پاکت تموم کرده ، وحشیانه تر و در جهت نابودی بیشتر....


نمیدونم چی یا کی باید بیاد کمکم کنه ، و آیا اصلا احتیاجی به کمک دارم؟یا لیاقت کمک کردن رو؟

آیا خودمم که باید خودمو نجات بدم؟ منی که دیگه نمیتونم؟

کاری ازم برنمیاد لعنتی....هیچی !

  • ۹۶/۰۶/۰۵
  • هایجیا ...