هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

70

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ

به این فکر کردم که توی همین مدت چه اتفاق ها که نیفتاده و وقتی از قید و بند چیزی رها باشی چقدر روزها تند تند و بی مکث میگذرن....

روزهای عجیبیه.....از اتمام تقریبا موفقیت گونه ی پروژه ی استارت خورده ، از سفر اصفهان که تنهایی وتقریبا اجباری بود ، از خرید وسایل جدید برای زندگی به سبک جدید تر ، و روحیه و توانی که امیدوارم در خودم نگهش دارم تا پایان راه.

من اینجا بود که به تو برگشتم و رهام نکن لطفا‌


از اخرین مطلبی که نوشتم حدودا پونزده روز میگذره و چقدر که بزرگتر نشدم توی این پونزده روزی که آبستن حوادث و اتفاقات پیچیده بود.

فهمیدن خیلی چیزا....و امید به از یاد نبردنشون.

  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • هایجیا ...