هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

55

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

همیشه از موی بلند فراری بودم چون واقعا با همون موهای کوتاه نمیدونستم چیکار کنم‌ چه برسه به وقتی که بلند میشدن ! ولی الان حدود یه سال و خورده ای هست که موهامو کوتاه نکردم و دیشب که داشتم تو خلوت خودم شونه شون میکردم مادر منو دید و گفت وااای ! چقدر موهات نازن ! چرا هیچوقت نمیذاری باز باشن؟اینجوریتو ندیده بودم !  و خیلی کیف کردم و لبخند زدم و مشغول کارهام شدم.دو دقیقه بعد شونه به دست اومد کنارم.گفت میشه موهاتو ببافم؟خندیدم و گفتم فقط تو رو خدا مثه بچگی هام کج و کوله نباف ! گفت نه ، قول میدم !  من کتاب به دست داشتم میخوندم و اون با خوشحالی پشت سرم شونه میکرد و مشغول بافتن شد.....بعد گوشی ش رو اورد و دو سه تا عکس هم ازم گرفت و رفت. بعد از تموم شدن کارم اتفاقی چشمم به آینه خورد و خودمو دیدم.  و واقعا یکم قشنگ شده بودم :)

موهای بافته شده م پر از حس خوب و انرژی های مضاعف بود.

  • ۹۶/۰۴/۰۹
  • هایجیا ...

نظرات (۱)

  • مریــــ ـــــم
  • خوشبحالت
    من با موهای بافته مث کوروکودیل میشم
    :)
    پاسخ:
    من در حالت عادی به نظرم شبیه کروکدیلم :دی
    اما با موهای بافته یه کروکودیل زیبا شده بودم :))

    + مدل خودتو پیدا کن خب :)