هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

چون میروی بی من مرو....

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۱ ب.ظ

همیشه گفتم ....که آدم توی بدترین لحظات ، بهترین تصمیم های زندگیشو میگیره و بالعکس !

اینه که غم و بدبختی ها و سختی هاتن که میسازنت...اینه که توی اون موقعیت هاس که احتمال موفقیتت توی هدفی که داری هزار برابر میشه....اینه که آدم وقتی خوشحاله خنگه....هیچوقت وقتی ناراحتم به من نزدیک نشین واقعا !و البته ازم مشاوره بخواین حتما !


+ عنوان : ربطی به متن نداره ، از آهنگ شعرش خوشم میاد....

  • ۹۶/۰۴/۰۲
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • من در همه حالت با تصمیمام گندمیزنم به زندگیم
    پاسخ:
    تا حالا هیچ تصمیم درستی توی زندگیت نگرفتی؟  :)
  • مریــــ ـــــم
  • هیییییییییییییییییچ
    پاسخ:
    خواهرم خب دیگه به چه امید زنده ای الان؟  :))

    + وبلاگتو پاک کردی؟ چرا؟ تنها شدم من که !