هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

amazing brain

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ق.ظ

هیجان انگیز ترین و خوشایند ترین و حالْ خوب کن ترین حالت برای من توی این دنیا سکوت کردنه...

وقتی سکوت میکنی نمیفهمی که توی مغرت چیا داره اتفاق میفته..‌.‌.وفتی سکوت میکنی اونقدر کارای هیجان انگیز میتونی انجام بدی و لذت ببری که هیچکس هیچوقت متوجه نشه‌....

امروز صبح توی راه تماما بی حرف نشسته بودم و برای اتفاق های بدی که نیفتاده بود گریه کردم ، بعد که متوجه شدم هیچکدوم از اونا واقعی نبودن ، بی وقفه لبخند زدم...خل بازیِ جالبی بود‌...

فراز و نشیب های زندگی عجیبن....و مغز انسان به نظرم ناشناخته ترین و عجیب ترین هدیه ای بود که خدا میتونست به انسان بده و به زندگیش معنا ببخشه‌‌‌‌‌...‌

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • نه بابا
    مغزه نبود راحت تر بودیم
    :)
    پاسخ:
    مریمِ همیشه حاضر در صحنه :)

    نه من دوس دارم مغزمو....خیلی بهش وابسته م.
  • مریــــ ـــــم
  • من ندارم که بخوام دوسش داشته باشم
    :)
    چیکارکنیم دیگه
    علاقه مندیم به وبتون و خودتون
    پاسخ:
    :))))
    ازش استفاده کن ! حیفه :)) یه روزی به زور ممکنه ازت بگیرنش اونوقت‌قدرشو میدونی که دیگه دیره :))

    ای بابا خواهر....من هی میگم این دلش نمیاد منو اینجا تک و تنها ول کنه توی بیان واسه همین کنارمه :)) کراش منی اصن :))