هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

افسرده سنج

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ

اینکه گشنه م نیست ، و اینکه مدام به بهونه ی خوردنِ یه چیزی (میخواد هر چی باشه حالا) بیرون میرم از اتاق ، ینی دیگه دارم افسرده میشم؟

به مادر جان گفتم برنج داریم؟گفت آره ! گفتم یکم گرم میکنی برام؟گفت چیزی نمیخوای بریزی روش؟برنج سفیده ها؟....گفتم چرا از این کاهو ها هم بذار کنارش  :|


با یه لحن دلسوزانه ای فقط نگام کرد...

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • هایجیا ...

نظرات (۳)

  • مریــــ ـــــم
  • کته ماست بخور با پیاز
    امتحان شدست
    :)
    پاسخ:
    :)
    نوع خوراکی مهم نیست....مهم اینه که فقط میخوای یه چیزی بخوری وَلو شده برنج با کاهو !

    فک نکنم دوست داشته باشم البته...من عاشق برنجم !
  • مریــــ ـــــم
  • افسرده نیستی کاری برای انجام دادن نداری دوست من
    :)
    پاسخ:
    بلعکس :)
  • مریــــ ـــــم
  • خب پس زیاد کار برای انجام داری
    :)
    پاسخ:
    :)))
    کار زیاده  , وقت کمه....در نتیجه‌ میبینی نمیرسی انجامشون بدی و میشینی زار میزنی همش و هیچ کاری هم نمیکنی !