هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

شما حالا هی به من بگو لجباز !

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

داشتم فکر میکردم به اینکه من واقعا برخلاف اینکه بهم میگن آدمی ام که همش باید یکی هُلم بده ، آدمی ام که باید به حال خودم رهام کنن.....و یکسری حالات لجباز گونه در من وجود داره که بعد از هُل دادن با شدت تمام و شتاب ده جی می ایستم ! یه جور انرسیِ دیوانه کننده ای دارم و مادرجانم متوجه نمیشه که اگه داره منو وادار به کاری‌میکنه که در‌ جهت موفق شدنم کارآمده ! بدونه در حقیقت داره منو بدبخت میکنه ! چون من یه جایی قد همه ی این اجبار کردنا و یکم یکم هُل دادنا دنده عقب میگیرم و گاز میدم و دیگه هم حاضر به ایستادن نیستم ! دنده عقب‌هم که بزنی پرت میشی‌جلو یکم ! و این همون پیشرفت ظاهری و پسرفت درونی و عمیقِ من هست که اتفاق میفته !



+ داشتم میخوندم چار تا دونه نوشته هامو ! دیدم همش دارم حول محور‌‌ خونواده حرف میزنم ! خب حقیقتا طبق همون اینرسی ، من اصلا ! " آدمِ وابسته به خونواده" ای نیستم ! شاید برای همینه که هنوز برام عجیبه این مقوله ی اجتماع یک مرد ، یک زن ، و آمیزش اونا و بودنِ چن تا بچه ! که یه عشق عذاب آوری نسبت به هم دارن و این عشق هیچوقت از بین نمیره !

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • اتفاقا تااینجایی که من خوندم اصلا نشون نمیداد وابسته ای به خونوادت
    برعکس نشون میداد دلت میخواد از یه چیزهایی بکنی
    پاسخ:
    چه خوب که منظورهای درست و دقیقی رو دریافت کردی :)))
    دلم نمیخواد دل بکنم واقعا ! اما خب مستقل تر از سایر اعضای خونواده م و این چیزی نیست که‌مامانم باهاش موافق باشه :))

    مثلا با هر کاری و هر حرکتی ! حتی‌مسافرت های تنهایی که میرم ، سریع قهر میکنه و میگه تو دیگه وِل شدی ! :))
    یکم دلش میخواد من وابستگی از خودم نشون بدم ! خب من وابسته م‌به اعضای خونوادم ،ولی‌توی بروز احساسات مشکل دارم ، و به نظر میاد یکم بی احساسم :)
  • مریــــ ـــــم
  • ااااا مامان منم بهم هرازچندگاهی میگه ول شدی
    :))
    ادما بنظرم تو یه برهه از زندگیشون به شدتتت نیاز دارن تنها باشن مستقل باشن،که متاسفانه خونواده زیاد درک نمیکنن
    خوشبحالت مسافرت تنهایی میری
    بنظرم تو دنیای الان ما بی احساس بودن به از احساس دار بودن
    پاسخ:
    همه مامانا به نظرشون میادکه دختراشون ول شدن  :))

    مختص یه برهه نیست....هرازگاهی واقعا لازمه..توی همه برهه ها
    شمردم تا الان هفت بار شده که با زوروالتماس تونستم تنهایی برم مسافرت :))

    تا حدودی باهات موافقم...ولی یه ضررهایی هم داره...مثلا هیچوقت هیچکس از احساس درونی ت مطلع نمیشه واین گاهی خوبه گاهی بد