هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

موهایی آمیخته با احساس ، موی دلبر

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ

موهامو باز کردم و نگاهشون میکردم...رنگ خیلی مشکی ، و حالتی ما بین صاف و لخت و فر ! هیچوقت نفهمیدم موهام چه حالتی دارن ، یا یه جور دیگه بگم ، چه هنری دارن ! هیچوقت در معرض خودنمایی نبودن و هیچوقت حالت مشخصی نداشتن ، و هیچوقت هم چهره م رو تغییر ندادن ! تنها هنرشون بیش از حد تمیز موندن و بوی شامپو رو به خودشون گرفتن بود‌‌.....اینا کمه واسه عاشقی ، این موها و حالتی که ندارن ، هنری که ندارن ، موهای یه عاشق نیستن و به هیچ دردی نمیخورن ، و میدونم که یه روزجایی که قرار باشه قلبم بلرزه ، یه "مو هنرمند" میاد و جای منو میگیره......

تف !

  • ۹۶/۰۳/۲۴
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • تف تو اون موی هنرمند
    پاسخ:
    تف تو صورتش :دی
  • مریــــ ـــــم
  • ولی یه چیز بهت بگم
    فرقی بین موی تمیز بو شامپویی یا فرریز و لخت و دلبرانه نیست
    اونی بخواد ادمو کچلم میخواد
    پاسخ:
    اون مال عشق های فرا عشقیه که به عمر من نمیکشه تا بوجود بیاد و به ثمر بشینه :دی
    ولی خب آره ! به هر حال من تو فکر این بودم بخواد واسم شعر عاشقونه بخونه بگه قربون اون زلفون شامپویی ش؟ یا زلفونِ تمیز مونده بعد سه هفته حموم نکردن؟!!