هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

کوزت نباشید ، ژان والژانی در کار نیست !

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

میدونی رابطه عین هندزفری میمونه !

مثه امروز که داشتم آهنگ گوش میدادم و یکی از بیلبیلک هاشو گذاشتم توی گوشم ! بعد خب تصمیم گرفتم پیچ و خم هاشو باز کنم تا سرمو راحت بایستونم روی گردنم و از اونجایی که از آهنگ دل نمیکندم و همچنین ما تحتشو نداشتم تصمیم گرفتم که از طریق یکی از بیلبیک ها همه ی پیچ و خم ها رو باز کنم !

قبل از اینکه‌بگم دهنم سرویس شد ، میخوام بگم انرژی و وقتتونو صرف رابطه ای نکنید که شما به تنهایی باید همه مشکلاتشو حل کنید ، و همش شما باشید که نگران هستین و شما باشید که یه تنه بار همه چی رو به دوش کشید....

و حالا بگم که چقدر گوز پیچ شدم و بالاخره که‌پیچ و خم هاش بازشد ، دیدم اون یکی که توی گوشمه همچنان مستحکم به حال پر پیچ و خم خودش ادامه میده و البت که دیگه راهی نمونده بود و دهنم سرویس شد تا یه آهنگ گوش بدم و تهش گفتم نخواستیم آقا و گوشیو چپوندم ته کیف !

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • هیییییییج علاقه ای به هنذفری ندارم
    هییییییییچ
    پاسخ:
    یه چیزی که جالبه اینه که دو سه بار از این روزنه های نورانی شدی و خودت خبر نداشتی :))
    مثه وقتی تک و تنهایی اینجا ، بعد ناامیدانه پنل مدیریتو باز میکنی و یه نظر داری !
    کیه؟مریم !
  • مریــــ ـــــم
  • نمردیمو روزنه ی یکی هم شدیم بلاخره😂
    نظر حس خوبی ب ادم میده کلا😊
    پاسخ:
    مخصوصا اینکه غریب باشی و تو غُربت و تک و تنها به سر ببری !
    تازه اومدم اینجا اخه :دی
    الان تو رومیشناسم فقط با یکی دیگه :))