هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

هایجیا

اسم الهه ای که یه جور معنی اسممه

یه روز تصمیم گرفتم نترسم ، ترس از چیزی که همیشه توی ذهنم بود.....راه فرار از اون ترس نوشتن بود ، اما این بار درباره ی خودم.

و یه سری افرادی که معذرت میخوام! ولی به طرزِ چُسَکی گونه ای خودشونو عَن میپندارن ! چطور میان و توی چالش هایی مثه انتقاد از خود ! شرکت میکنن؟

بزرگوارِ خود چُس پندار ! تو که بازم توی ایرادهات فقط داری از خودِ عَن ت تعریف میکنی !


خیلی دلم میخواد بزنم رو شونه خدا و بگم خدایی وقتی اینا رو می آفریدی ساقی ت کی بود ؟!

  • ۹۶/۰۳/۲۱
  • هایجیا ...

نظرات (۲)

آره مثلا به طرف میگن ایرادات چیه؟ میگه اینکه به همه محبت می‌کنم. 
پاسخ:
آره ! یا مثلا میگی بیا توی هشتگ بدن من شرکت کن ! میگه سلام دوستان ، راستش من از وقتی که بچه بودم خیلی زیاد خوشگل بودم ! به نوجوونی هم که رسیدم دو سه تا جوش داشتم فقط ویکم ناراحتم میکردن این سه تا ، الانم که به نظرم زیبا ترین شاهزاده ی دنیام و کلی اعتماد به نفس های از دست رفته مو بازگردوندم !

این فقط یه مدلشه....دهن همه رو سرویس کرده و به نظرش اخلاقش درسته و هی هم میگه من اخلاقم درسته واقعا ! در صورتی که درست با درست توی فرهنگ لغتش با مردم دیگه زمین تا آسمون فرق میکنه !
  • مریــــ ـــــم
  • اعصاب خودتو به خاطر اون عنا عنی نکن
    عن نمیارزه
    :|
    پاسخ:
    :))
    باشه !